Onsdag 25 januari

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Hellohelloo. Skit, mega, bajs trött. Dagen rullade på iaf, överlevde allt och nu sitter jag här och gör ingenting. Det var jätte många sjuka idag, tråkigt nog. Kryaaa på er fisusar. Ska väl sitta här ett tag och inte göra nånting bara för att jag inte har några läxor. Okej, där ljög jag. Men jag låtsas att jag inte har några läxor så att jag kan vara fri ikväll. Ska iväg och dansa street vid 7 tiden. Måste rensa min garderob också, annars har jag ingenting planerat. Var väldigt aktiv med min kära mobilkamera idag också, därav alla fina bildusar. hahahah. Men ska röra mig nu. Ha det gött. Hejsvejs.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0