Och du ger tillbaka.

image description

Halleloj hallelej. Älskar mina fina indelednings fraser alltså. Men iaf, back to da inlägg. Kom nyss hem och har dragit på mig myskläder. Hade tänkt hänka Lisus och Emmus på dans ikväll med, men min mage pallade inte det. Inte jag heller iofs, dööör av trötthet. Skulle typ somna om jag la mig ner just nu. Men ickesanicke, måste plugga Matte, kemi, fysik och franska. Iofs så behöver jag bara plugga franska ikväll men det är väl lika bra att få det överstökat. Skolan idag då, hm. Hemkunskap - gjorde skitgod köttfärssås och spagetti med Charlie och Ebba. Treeevlans. Sen hade vi lite skit lektioner som jag inte orkade med på morgonen, men jag kämpade mig igenom dem också. Nu känner jag att detta blir väldigt långt så ska runda av. Ha en bra kväll riidärs.
/Frida

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0