Mysteriet på greveholm.

Hejhopp! Jag bloggar faktiskt för en gång skull ifrån datorn nu. Har suttit och tittat på mystieriet på greveholm med mamma hela dan. En gammal julkalender som faktiskt ska gå igen nästa år. Så för er som inte har sett den får se den då. Den är lugnt den bästa av alla år, i promise. Ja, annars då. Har väl käkat lite, pratar med lite kompisar, lyssnat på musik osv. Har inte orkat göra så mycket idag heller. Blev en typ repris av gårdagen. Var helt slut haha, satt i min säng hela dagen som ni kanske såg. Men imorgon måste jag ut och röra på mig. Sen onsdag eller torsdag drar vi somsagt till stockholm. Och shoppaaaar. Sen funderade jag, Alice och Hanna på att åka dit igen på lördag för att det är 1D fan event. Men vi skippar det tyvärr, eftersom att Alice åker till Teneriffa dagen efter och Hanna skulle dit ännu en gång den här veckan. Men det blir flera gånger somsagt. Nu ska jag nog ta och slå på ett avsnitt av OC. Har sån lust at kolla. Så vi hörs väl poolers. Haidooo.
/Frida
Så jädrans grymt. Döööör av att kolla på den här videon. Riktigt OC kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0