Musikprov.

Hallådär. Sitter här och försöker banka in lite musikvett i hjärnan. Har somsagt musikprov imorgon. Vi får se hur detta går alltså, känner mig rätt osäker på det än så länge. Sitter och pratar med Hanna, smsar med Elin och lyssnar på Ed sheeran också. Väldigt bra kombination om jag själv får bestämma. Ska också lägga lite energi på min novell strax. Är jätte skrivsugen, typ. Imorgon är det iaf tisdag, rätt ok dag i skolan ändå. Sen efter det ska vi direkt till kyrkan. Gruppgrejs. Trevlans. Sen slutade nångång där på kvällen när jag känner för att gå hem. Och så ska jag väl läsa läxoooor i guess. Har precis anmält mig till Streeten också, känns gryyymt. Har också lagat middagen ikväll, tränar lite inför vårt HK prov som infaller snart. Det blev iaf Risotto. Men nu ni ska jag ta och forsätta med musiken. Vi höres vänner. Ciaoo.
/Frida
image descriptionimage descriptionimage description
hahahahaha risotton ser skit äcklig ut men okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0