i wish i was your favorite girl

Tjenare! Sitter och laddar över de sista bilderna från teneriffa ATM. Har riktigt jäkla tråkigt också, ska ingentligen ta och göra läxor men har ingen ork alls. Men måste iaf ta och  kolla igenom engelskan och SO:n eftersom jag har redovisning och skrock och vidskepelse, så nu vet ni det också! Men vaknade iaf halv 9 imorse och sen tog jag en stund på träning cykeln här hemma och ja sen vart det en dusch och sen åkte jag med mamma till hennes jobb där jag hade glömt 2 skol pärmar. Sen rullade jag iväg till skolan och ja dagen gick på utan vidare och snart var klockan halv 4 och jag tog bussen hem, där jag även möttes av F&F! Nej men nu ska jag ta och rull on, hejsvejs! / Alice
Vans-authentic_large
jorååå lagom sugen på ett par nya vans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0