hejhej frida hejhej frida..

..hejhej frida hejhej frida. Vi ska bada, sola, bada, sola, bada tills tårna domnar. Hejhej Frida. Kommer ni ihåg den där ruskigt bra låten? Fast iofs var Frida utbytt till Sommar på den tiden. Men visst är den ohyggligt bra. Det tycker jag med. Iaf, vad har jag gjort idag. Hm. Vaknade vid 12 men låg i sängen i åratal. Kan väl nämna att jag åt frukost 15.30...............IAF. vid 5 tiden gick jag & Emmus till bussus och tog oss ner till stanus. Under bussresan så hoppade också Lisus på. Sedan gassade vi vidare mot godisaffärn. Det låter typ som att de bara finns en enda godisaffär i Uppsala, men alltså. Det finns bara en "bio-godis-affär". Iaf enligt mig. Där köpte vi iaf på oss dricka och gottsaker osv för en rätt hög summa pengar. Emma köpte som vanligt mest...hihohohiehe. Nej, de brukar faktiskt vara Lisa. hahaha jag skoja. Vad taskig jag är. Okej, back to servicee. Sen traskade vi mot bion där vi spenderade de resterande timmarna av kvällen. Filmen var jätte kooooojs osv. Sen blev vi upphämtade av mina föräldrusar och så var de liksom back home and smell the routin. Fast jag har ju ingen rutin så det blev typ sitta vid datorn och titta på OC. Men det funkade utmärkt dee med. Men nu ska jag typ hoppa i säng. Alarmet är ställt på 9.00 imorgon. Nu bär de av till stockholm vettni. Ha de gött poolers. Ciaocilaoo.
/Frida

bildusar från todayssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0