Harry Potter.

Hej, hade ju då sleepover-power grejs igår och det var super mysigt med skit härliga brudar som vanligt. Ahh Frida har ju typ berättat vad som hände igår så känns lite onödigt att berätta allt igen men ja, hade iallafall jätte bra med tjejorna! Hade även konfa idag men kände efter typ en timme att jag började få jätte ont i magen. Försökte att pina mig igenom det men timme senare ringde jag pappa så han kom och hämtade mig och jag åkte hem. Kändes som om magen skulle typ sprängas eller någe.. Nej men typ, så har sedan dess typ försökt sova bort det och typ kollat på film. Mamma o pappa skulle bort på konsert idag så jag har fixat mat och nu sitter jag med Elias och Edvin och äter och kollar på första Harry Potter. Åhhh älskar Harry Potter! Haha :')Ha en bra kväll! /Alice

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0