Gumms

Halli hallå mina kära, och god kväll! Sitter på bussen från Vattholma och dunkar lite The Kooks, efter en toppenkväll med mina gumms! (se där fick jag till det, eller hur Frida?) Riktigt mysigt har vi haft det, faktiskt. Är så glad att jag har så fina vänner som dem!
För övrigt så är jag lite skraj just nu. Att jag ska vanka runt i staden så här runt 11 tiden är ingen höjdare direkt, men jag försöker få tankarna åt annat håll med favoritbandet i öronen, som sagt. Är detta min sista kväll så vill jag bara säga att jag älskar mina vänner och det är lugnt, John, du behöver inte ha dåligt samvete för de där 50 kronorna du är skyldig mig! Ok. Det var det. På återseende (förhoppningsvis).
/Hanna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0