Godmorgon!

Hejsvejs! Vaknade vid 11 tiden och har sen dess typ skrivit på min novell och käkat frukost. Ska inte göra så mycket idag på dan. Men ikväll kommer några kompisar/släkt över till oss på middag. Jag vet inte riktigt vad det är, vi har samma efternamn. hahaha, men vi är inte släkt tror jag. Vi känner dem iaf väldigt bra och har gjort hela livet så ah. Ska väl ta en dusch innan de kommer, och kanske byta om. & plocka undan min garderob som just nu ligger utspridd i hela mitt rum, hehe. Men det blir så för mig efter en vecka i skolan. Jag får typ panik på morgonen och kastar runt allt och sen när jag kommer hem på kvällen så är jag så jävla trött. Så därför får jag städa på helgerna. Yes, då vet ni deee också. Nu ska jag nog hoppa in i doooshen. Vi hörs väänneeer. Puss!
/Frida
pic.twitter.com/qmJOouDH
verkligen heeeet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0