Gäster.

Hejsvejs. Har vart jätte oaktiv idag, tyvärr. Fick ett jätte fint sms av Emma att jag skulle uppdatera. Hon älskar mina inlägg som ni säkert förstår. Iaf så har vi haft gäster till familjen här idag. Så jag försökte liksom vara duktig och inte sitta vid dator eller mobilnörda. Men både Alice och Emma blev lite sura på mig..! De gick iaf vid 12 tiden och sen dess har jag skrivit på min novell. Den börjar lida mot sitt slut nu, tråkigt nog. Älskar att skriva, fast de blir fett lam r resultat. Men en del verkar gilla det iaf. Nej, nu tar batteriet i min mobil slut så ska fortsätta skriva nu. Vi hörs imorgon. Ska hem till Emma då, på middag med vår familjer osv. Mys. Aja, haidooo.
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0