EL TENERIFE!

Heeeeeeeeeeeeej! Tänkte kika in här nu när jag ändå har internet. Hhihohohohehehe. Nej men sitter här inne ett tag och bara tar det lungt. Har det iallafall helt underbart här med +30 och strålande sol, god mat och dagar vid poolen. Ska snart säta mig på ute platsen och sola lite mer. Åker tyvärr hem på söndag, fast samtidigt ska det bli riktigt skönt att komma hem. Även om maten är god här så saknar jag vanlig husmanskost. Min helt underbara säng, sängarna här var inte direkt det skönaste jag legat i...Saknar även min underbara lilla klass där hemma i svergie! Nej men nu ska jag dra ut och njuta av solen in i det sista här! Puss på er och hoppas att ni har det bra! / Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0