Dejt med duschen.

Ska hoppa in i duschen nu, sen ska jag bädda ner mig och sova. Är så sjukligt trött att jag skulle kunna spy vilken sekund om helst. Borde egentligen sitta och plugga musik nu, om jag vill behålla/få högre betyg där i slutet av åttan. Men jag skjuter på det hela tiden. "äsh jag tar det imorgon". Mitt eget problem & mitt eget fel. Borde ha rensat min garderob också. Och städa rummet hade också vart bra. Saknar också julen något helt otroligt mycket. Finaste tiden på året. Vill bara spola tillbaka tiden till veckan innan vi skulle få jullov. Glädjen jag hade i kroppen just då. Och något att verkligen se fram emot. Ge mig det nu.
/Frida
Bilden är från julafton, bara för att.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0