Daaanzaaaakuduroooo

Hallohalleleeeiy. Har precis kommit ut ur duschen, ungefär. Var och dansade med Lisa. Höll på att inte komma iväg ett tag där. Hatade allt i min omgivning och allt var fel. + att min jeedra huvudvärk smög sig fram. Men Lisa tvingade iväg mig endåå så nu är jag på mycket bättre humör igen! Lär nog sova skönt också, för är fruktansvärt trött. Angående mina andra kompanjoner i den här bloggen så vet jag inte riktitg vad som har hänt. Hanna är svårflörtad, men hon skriver nog när hon kan och har lust. Alice vet jag inte riktigt vad hon håller på med. Men de kommer nog båda två igång snart igen. Ska nog ta och lägga mig och läsa strax. Är så sjukt trött på morgonen annars. Har väl inte så mycket mer att meddela er. Så vi hörs, när vi hörs. Ciaoooo.
/Frida

Typ lisa och jag på dansgolvet. WEEEEE GOOOOT THAAA MOVEEES LAJKKKK JAGGAAAAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0