bring me.

Hejsvejs readeeers. Sitter och funderar på mitt liv lite grann här. Längtar tillbaka till 2:a oktober som bara den. Hur underbar var inte den dagen? Åh fytusan vad glad jag skulle bli om den bara dök upp igen imorgon, typ. Orkar verkligen inte lyfta mitt ass för att ta mig till sängen och bädda ner mig under täcken. Vilket jag egentligen skulle behöva just nu, eftersom att det är skola imorgon. Jag orkar inte, jag orkar verkligen inte ska ni veta. Jag vill bara vara hemma hela dagen imorgon och vanka runt i min gråa tjockis, mysis tröja och plugga musik. Jag vill ha bra resultat på provet på tisdag. För övrigt så har jag haft en jätte mysig eftermiddag tsm med Alice. Vi fastnade mest framför twitter och dunkade musik typ. Sen åkte jag och mamma hem och jag la mig ner på hallgolvet på grund av min jävla magvärk. Som sträckte sig ända ut i benen och hela jävla ryggen. Kunde knappt gå. Men mamma fixade iaf middag till mig och jag hade en trevlig stund där på hallgolvet. Men nu ska jag sita här och göra ingenting. Slänger in lite bilder från min eftermiddag och kväll. Och som jag har sagt förut, fördjupa er aldrig i mina tankar. Ni kommer bli knäppa.
/Frida
image descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0