At the end of the day, all we have is who we are.

Heeeeeeeeeeeej vännusar! Dagen började med att Emma och jag kom inspringandes på lektionen 10 minuter sena pågrund av att Emma halkade på vägen och blötte ner hela byxorna. & med tanke på att de enligt henne såg ut som att "kissat/mensat/bajsat på sig. Så vi gick hem igen och bytte byxooor. Trevlig start på dagen fick iaf jag med ett gott skratt, fast en lite sur vän. Sedan flöt iaf dagen på. Gjorde bort mig lite grann på svenskan, hade finaste posen ever där framme, sen ritadde jag en jättefin bebi kollektion på design/kultur grejsen. Alla mobbade mig för den förutom Linda♥ Sen sjöng vi lite Linda bengtzing och Amanda dansade jätte fint.  & jag var mega trött hela dagen. Ska gå och lägga mig typ 9 ikväll så att jag inte döööör imorgon. Men det är iaf fredag!!!! tack, tack, tack gud för att du har satt helg efter den här korta/jobbiga/hemska veckan. Ska ta mig ner till stan med Emma och ta en fredaagsfika. & nej vi fikar inte varje fredag om jag fick det att låta som det. Men vi kände att vi behövdeee en sådan Emma&Frida fika imorgon så vi bokade iiiin deet. Sitter just nu och gluttar på min novell. Måste skriva mega långt så att jag slipper slita röven av mig längre fram i tiden. Sedan ska jag titta på det nya OTH avsnitten som har kommit ut i natt!!!! omg, omg, omg. eeeeeeeh. okej, nu ska jag uppehålla nån annans tid. CIAOOOOO.
/Frida
pic.twitter.com/Unxppt9Y
OMG VA FIN OCKSÅ. MUUUUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0