You better run, better run, outrun my gun.

Hallå! Här sitter jag i soffan, en fin lördagseftermiddag som denna, och grubblar lite på de stora frågorna i livet, som typ; Ska jag ha rosa eller rött läppstift idag? Eller, vad blir bäst, lockar eller platt? Hm. Jag måste verkligen reda ut detta, men jag tänkte skona er från det just nu så vi går vidare.
Har inte riktigt gjort upp några planer för dagen, men jag tror jag ska börja med att välja ut kläder som jag ska ha med på Ålandstrippen nästa vecka och sedan öva lite inför min Xfactor audition (Jag har väl sagt att jag sökt, eller?!) som äger rum om två veckor. Elisabeth ska komma över senare ikväll och lyssna när jag framför låtarna jag ska sjunga. Det blir kul att höra vad hon tycker!

/Hanna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0