Feb. 5, 2012

God morgon, god dag och god eftermiddag människor! Blev en trevlig kväll med Helena och Anton igår. God mat, mycket pratt och skratt. Blev även så att det sov här så spenderade även förmiddagen med dom. Nu sitter jag här och panikar lite för att duktig som jag är så glömde jag kemi boken i skolan och jag har såklart läxa till imorgon...Ska även ta och kolla igenom engelska redovisningen några gånger eftersom jag hanna och frida ska redovsia imorgon.
Har fett baksug också så ska väl nån gång under dagen pallra mig ner till köket och se om det går att få ut nptt slags bakverk av de vi har här hemma. Ska försöka få med mig pappa på en liten springtur hade jag också tänkt mig!
Nu börjar det bli lite långt här så, ha en bra söndag m'people!
bara för att liksom :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0