Streetdance.

Hallå vänner. Lång dag idag, började halv 9 och slutade halv 4. Men onsdagar är ändå rätt okej, dagen flöt på iaf. Tog hem SO:n efter skolan som jag tänkte att jag kunde göra nu. Jag tänker så mycket dumma saker i skolan alltså. Är skit glad också ska ni veta. Vår pojkar kommer nänmligen hit på måndag. Och jag blir femton på söndag. Och mina härliga brudar kommer hit på fredag. Häääärliga tider ska ni veta. Om några timmar ska jag iväg och skaka lite streetdance. Taaaggaa liksom. Just nu vankar jag runt i mina mjukisbyxor och små äter lite av allt som finns. & Yes, jag är stressad. och yes jag tar i allt som går att ta i. och yes nu ska jag inte upperhålla er längre. vi hörs ävnner, hejsvejs.
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0