Streeeet

Vet ni vad jag känner? Ja, precis. Dålig uppdatering. Är hemskt ledsen för det men de händer mycket i våra liv nu förstår ni. Vi hade matteprov idag och ska ha ett imorgon. Gick rätt okej ändå. Fick även tillbaka mitt franska prov idag, måste väl säga att det var hyfsat ändå. Annars då? Jo, tog mig nyss ut ur duschen. Har varit på streeten och det ska jag säga er att idag var det riktigt jobbigt. Ser ut som en panda när jag hoppar runt där, sträckte även mitt lår men samtidigt så, vad gör det om 100 år? Och precis samma sak känner jag när det gäller matteprovet. Jag gick nyss igenom röd kurs och jag förstår inte ett skit ska gudarna veta. Men jag får väl låtsas att jag förstår, eller något liknande. Just nu sitter jag iaf och chillar lite. Smsar med Lisa och Elin, tumblar lite granna och checkar twitter osv. Ska väl strax hoppa i säng tänkte jag. Har inte så mycket mer att säga så vi hörs väl. ciaoooo.
/Frida

Skulle väl inte direkt klaga på några veckor i varmare breddgrader just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0