Stockholm.

Hejsan svejsan, jag heter Frida och jag gillar att blogga sådär närmare tolvslaget. Har somsagt vart i stockholm idag tillsammans med min brudsisar. Alice har väl redan berättat en del men vi hade en trevligt tid tillsammans iaf. hehehehe. Hittade mina älskade Palladium för bara 249 kronor, blev riktigt lycklig alltså. Sen köpte jag lite annat också, känns mest som att jag gjorde av med pengar på mat, men jag vet inte riktigt. Åt, fikade och åt igen. Hej tjockisar. Iaf så fick vi springa till tåget och jag panikade sönder x8, men Lisa och Alice tyckte det var jätte kul. Har även pratat med Hanna i några timmar nu, har inte hört av henne på jätte länge känns det som så det var kojs att prata strunt ett tag. Annars händer det väl inte så mycket. Imorgon ska jag bara sooooova hela dagen och ta det lugnt. Så passa er där ute, ni som förstör mitt lugn. RAAAAAAAWR. (Tiger-vrål.) Okej, gå vidare i livet Frida. Nu ska jag sitta här och chillpilla så vi hörs. Ciaooo bananisar.
/Frida

Finfina bilder på min shopping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0