Söndag idag.

Hello mi beautiful ridärzz. Söndag idag igen, och vanligtvis hade jag vart helt depp nu men inte idag inte. För det är spoooooortloov. Yesyesyes!!! Jag vaknade upp vid 11 tiden och sen dess har jag bara suttit i min säng och flinat lite granna. Har fixat Emmas bloggdesign, men ska göra om det senare idag. Har även kollat runt på massa skit, tumblrat, twittrat, skrivit osv. Ska sitta här ett x antal timmar till hade jag tänkt. Sen ikväll ska vi iväg hem till min mormor. Vi får se hur det blir med det. Hade en mysig kväll tsm med Ellinor igår också, vi satt inne på hennes köksgolv i ciruks 3 timmar och pratade om en jävla massa skit. Vi var så sjukt trötta båda två, haha ni ska bara veta. Men nu ska jag inte upphålla er längre, så vi hörs! Ciaoo.
/Frida

Gammal bild på mig och Emmut.

Kommentarer
Postat av: ElinSkantz

Friiiiida va söt!!!!!!

2012-02-20 @ 17:29:21
URL: http://skaantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0