SOMEDAY I'LL SEE EVERYTHING I DID'NT SEE THEN

YOOOO! Har nu äntligen lite tid över eller ja det har jag haft i några timmar nu... Hade ju då en helt grym kväll igår med mina gumms! Ni ska bara veta hur härliga de e, det e helt sjukt! Hahah ja men sen så sov jag ju hos frida vilket även meli gjorde och sen drog vi oss upp imorse och taggade till loppis halv 10 på en lördags morgon! Vi tog oss dit och hade faktiskt det riktigt mysigt! Sen så åkte jag hem till F&F en stund och käkade och så, somnade i bilen på vägen hem, sov även nån time sen när jag kom hem. Var helt slut! Men sen så rykte jag upp mig och har till och med fixat ihop en väska till mig själv och sen har jag käkat lite godis och nu önksar jag så härt att jag hade glass! Men nej... Men ska springa ner och kolla om jag kan få ihop muffins eller nått där nere så vi hörs! (:
bild från igår på moi, wespan och hanniboo's hand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0