Småbarn.

Var somsagt i kyrkan och hjälpte Bahar och Elsa med barnen. Det var så söta hela bunten, tror de var typ 9-10 år. Vi fikade iaf, och lekte massa olika lekar. Och så sprang alla runt och frågade mig massa olika frågor som löd typ. "Vad gör du här, vad heter du, vad hette din första pojkvän, vad heter din mormor, går du och Elsa i samma klass?" Osv osv. Det tog aldrig slut kan jag meddela er. Men sen var det iaf slut vid 1730 tiden och då plockade vi ihop allt och städade lite. Sen traskade jag hem i mörkret ensam och sedan när jag kom in hade pappa stekt hamburgare till mig. Sen hamnade jag här, helt utslagen. Ska egenlitgen vara på dans just nu, men är helt jäkla slut. Och hela min kropp värker så jag bestämde mig för att inte gå. Ska ta och plugga lite fysik och engelska. Sen ska jag faktiskt gå och lägga mig. Ska även prata med Hanna, men vi hörs någe. Hejsvejs!
/Frida
image descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0