Sjukling

God eftermiddag godingar! Har lyckats dra på mig både magsjuka, feber och en jävla hosta, så jag har väl i princip levt i soffan eller lutad över toaletten. Känner mig så skabbig fastän jag duschat, tvättat mig säkert hundra gånger, smort in mig med tusentals olika krämer, badat i parfym och borstat tänderna fem gånger.
Har i alla fall plågat i mig mammas gamla huskurer och alvedon, hostmedicin och dimor nu så vi får hoppas att jag blir bättre snart! Ska ju till Mariehamn imorgon! ..Herregud. Vi får se hur det blir, alltså. Måste försöka äta något nu och sen ska jag fortsätta titta på Pretty little liars! Hoppas ni mår bra idag i alla fall, kram.
/Hanna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0