she

Känenr att jag har bloggat lite dåligt idag. Men nu sitter jag här och tänkt att ta en snabb genomgång vad jag gjort idag. Mamma kom och väckte mig typ runt halv 11, hon fick dock dra mig upp ur sängen och sen runt halv 12 hade jag fått på mig kläderna och fixat till mig och vi drog oss hemifrån. Tog först en ride hem till frida, för att mamma skulel lämna nått till Fridas mamma och då passade jag på att springa in och väcka Frida, vilket hon blev vääääldigt glad över. Sen rullade vi vidare mot gränby där det blev lite halv shopping, handlade mat och käkade sushi. Sen på väg hem så fick jag spel för att frida ringde och sa att vi skulle köpa biljetter till att åka till Lonodon nästa vår för att se 1D och sen fick vi typ panik för vi kunde inte boka och shalala. Men sen efter en del ångest och panik så bokade vi 3 biljetter och sen dess har kvällen rullat på som vanligt och nu snakcar jag lite smått med Frida och Hanna. Känner även att detta inlägg har blivit aldelles för långt så hej svejs! / Alice
jag och mamma för några månader sen, HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0