Rockeråttan.

Halloj ridärrrzz. Hur är läget där ute i världen? Här hemma hos mig är det iaf cool lugnt. Har precis tagit en duschiluch och sitter fortfarande forever alone on alla hjärtans dag. Men vet ni vad? Det gör inte så mycket. För jag har faktiskt världens finaste vänner och familj, + 5 underbara filurer, som lightar upp min dag varje dag. Ni vet säkert vilka jag pratar om. Dagen var iaf jätte skoj, vi hade tema dag. Inga lektioner alltså. Så det var lite olika stationer, karaoke, shower osv. Sen var det omröstning på våra egen skrivna låtar, och det turnade out att vår låt faktiskt vann. Så vi fick spelade upp den lite spontant sådär, hej kaos. Efter det slutade vi iaf och då traskade Meli, Lisa och jag hem till Lisa där vi typ chilla out totalt och käkade kakor. Sen drog vi oss mot kyrkan där vi hängde i några timmar och pratade med massa folk och var allmänt sociala. Pysslade gjorde vi också och visade kärlek till varandra. Sen tog jag mig iaf hem och har suttit och pluggat matte tills typ nu. Har även pratat med Hanna i telefonen i någon timme. Om heeeeeelt onödiga saker verkligen, but its k00l and i like it. Men nu ska jag borsta ut mina dreaaads. Vi hörs bloggvärlden, yoo000.
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0