mini shopping

YO MCFLOOO! Fin inledningsfras där också. Men drog ju iallfall mig ner på stan idag runt halv 12 där nån gång med ett par trasiga jeans, kom hem runt 2 med ett par hela jeans och en ny top från monki. ihiohohehehe. Sen var jag bara och knallade runt på stan lite, kikade lite och hittade världens finaste jacka från weekday, jag typ döör! Och sen finns det även en jättefin vår jacka på monki som jag vill ha, hehe så vi får se om jag kan dra med mig mamma nån dag och så kan vi kanske fixa fram en liten vår jacka till mig i födelsedags present eftersom jag fyller år om en månad! /Alice

Dessa skönheter finns då på weekday, dör så fina de är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0