Le church.

Hallå där ute i världen. Här sitter jag på mitt rum i min soffa i min stora kill t-shirt. Okej, jag ska släppa det nu. Men iaf så har jag suttit här i cirka två timmar nu. Har hunnit fixa min naglar också, väldigt kreativt och fint. Verkligen inte misslyckat heller. Men annars så kommer Alice hit inom en timme. Sen ska vi iväg till kyrkan där vi typ ska chilla i några timmar, och sen ska vi vidare hem hit och laga mat. Duktig dotter vettni. Sen sover hon här och imorgon bär det av mot Stockholm tillsammans med Emma. Trevligt värre. Men nu ska jag gå och äta något äckligt så vi hörs. Ciaooo.
/Frida

Mina otroligt fina naglar. Och för er som är lite efterblivna så är det Harry och Liam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0