Känslomässigt.

Okej, jag känner bara att jag må få ut mina känslor på någonting. Jag känner att jag saknar mina vänner otroligt mycket nu. Känner nästan för att äta upp min fot för att jag bara vil krama dem och bara umgås med dem. Känner för en riktig jävla fet kväll tillsammans med dem där vi bara kan tjocka oss och bara vara vi. Bara snacka massa randm och bara skrattade hela asset av oss själva. Jag känner även att jag nyss satt och grät pågrund av att jag tänkte tillbaka på OTH avsnittet jag såg för ett antal par timmar sedan. Då kan ni bara tänka er hur mycket jag grät när jag väl såg det. Jag fick till och med gå och snyta mig för att jag var så jädra känslomässigt berörd. Fyfaaarao vad lätt påvärkad jag är. Men det sägs ju att vi är sånna, vi tonnåringar. Känner också att ja är jädrig irriterad för att ja vill gå och se ed när han kommer hit. Men nej, de är jävla 18 årsgräns. Och vi ska vara i kyrkan hela dagen så vi kan itne ens åka till arlanda. Det vore ju även trevligt om 1D fick för sig att ta sig en tripp till sverige istället för USA och hälsa på mig. Men nej nu ska jag dränka mig själv i en dusch. Sedan ska jag somna och sen ska jag vakna imorgon jävligt glad och jävligt utvilad. Hejdå.
/Frida





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0