It's getting darker.

Hallådär! Ligger hemma idag igen, med feber och halsont. Har tydligen smittat ner mamma och brorsan också, eftersom att de också är hemma idag. Alice är också hemma idag, men henne har inte jag smittat, hoppas jag iaf. Ligger iaf och lyssnar på musik och typ chillpillar lite grann. Vaknade vid 11, var helt slut. Beror nog på att jag är sjuk. Men jag hoppas att jag kan gå imorgon, vi får väl se. Har två prov som jag måste göra, tyvärr. Ska väl plugga lite idag, missar så otroligt mycket annars. Sen ska jag slå på någon gammal film och mysa ner mig i soffan. Men hörni, jag återkommer senare idag. Måste passa på att önska Harry och Frida ett stort grattis på födelsedagen!! Grattis! Vi hörs, ciaooo.
/Frida

Titta så duktiga de är på sverige, sjunger ABBA och allt. Så finaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0