I love you I do

God förmiddag mina kära! Har varit vaken i ett par timmar nu, dels för att min hals är så igenslemmad att jag knappt kan andas, men också för att det är en väldigt speciell dag idag! Frida fyller nämligen 15 år. Ja, kan ni tänka er så fort tiden går? Bara igår var hon ju en liten mini fjortis. Nu är hon nästan vuxen! ..Ja, byxmyndig i alla fall.. Och det ska firas! Jajamän. Man skulle väl kunna säga att min present till Frida häromdagen var en hyllning till den galna sexhysterin som hon kommer att orsaka nu när hon kan vifta fritt på sjärten.
Idag ska jag faktiskt inte göra så mycket... Surprise, surprise? Ska göra i ordning något varmt att dricka för lilla halsen, knarka mer halstabletter och sedan åka och sola! Just nu ser jag faktiskt nästan ut som ett lik så det är väl behövligt. 
Förutom det ska jag väl bara duscha, packa upp mina kläder och så och kanske se någon bra film! Eller förresten, Frida har tvingat mig att börja titta på OC... Och det är ju trots allt hennes födelsedag så.. Jag får väl offra mig på det. Nej men nu är det dags för mig att komma igång med dagens schema! Kram. 
/Hanna.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0