Godnatt världen.

Ligger i sängen och ska strax släcka. Har haft en ganska skön dag. Hk, kulturtid osv. Sköna lektioner. Jag, Charlie och Hedda lagade världens godaste soppa, för er som ville veta. Vi spelade även in låten igen, och den här
gången lät det faktiskt bra! Gick iaf hem efter skolan och satte mig och pluggade SO. Sen lite matte och sen åkte vi iväg och handlade massa onyttighetet inför tjejmiddagen som infaller imorgon. Sen hem igen och så stenhård pluggade jag matte. Har kommit till tal 26 på röd kurs nu iaf. skit bra att ni vet det också. Pratade med Hanna också, mysigt. Men nu dör jag snart av tröttnat. Uppe med tuppen imrogon då och tagga NRJ. Vi hörs vänner. Ciaooo.
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0