fuck, fuckity, fuck.

Vaknade av att Alice sprang in i mitt rum och sparkade på mig. Några minuter senare drog hon igen och jag låg kvar där i min säng. Tog upp mobilen och gick in på twitter. Hela twitter var helt jävla överbelastat med 1Dtourbiljetterna. En hel del svenskar ska dit och jag håller på att äta upp mig själv. Jag hatar att jag bo i sverige vissa gånger, och jag hatar att mina föräldrar inte släpper iväg mig. Har världens ångest just nu, så har bestämt mig för att inte logga in på twitter något mer idag. Gissa vad mamma kommer och säga nu i efterhand? "Vi kanske skulle ha köpt biljetter ändå, vi hade ju kunnat åka med er!" Och så ler hon så fint. Kan bara säga ÄEGÖNVEOFNWPEGNOENFWOENO. Så då släpper vi det. Sen ringde iaf Alice mig efter ett tag och slutade prata med henne för typ 1 min sen. Hon satt tydligen på gränby och skulle käka sushi. Snabba tag här vettni. Har också skrivit ner allt jag ska göra de närmaste två veckorna, och det ser inte bra ut ska ni veta. Det är frälsarkransvecka, vilket betyder massa tid i kyrkan. Dans, eng prov, fysikprov, kemi prov, SO prov, hk prov osv. Jag spenderar dessutom hela nästa helg i kyrkan, vi till och med övernattar där så kommer inte ha nån jäkla tid att vila ut. Fy tusan, ni förstår kanske vad min dag kommer gå åt till.  Okej, vi hörs. Ciaoo.
/Frida

Stooooooor förälskelse till bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0