Don't blame me.

Hallihallå. Hade en rätt så bra kväll hemma hos min mormor igårkväll. Det hör inte till vardagen att vi träffas, men det är väl ändå något som måste göras. & hon var nog fruktansvärt glad att jag kom på besök, det märktes. Somnade nästan direkt i sängen när jag kom hem och väcktes av mamma vid 10 tiden. Käkade faktiskt frukost i sängen och slängde sedan på mig något snabbt för att vi skulle iväg och träffa Ellinor och Ulrika. Vi tog oss en tripp till Kista gallerian där vi bara hade det mysigt. Shoppade, åt sushi, shoppade lite mer, fikade och shoppade ännu lite mera. Fick med mig en del grejer hem, känns grymt. Kom nyss innanför dörren och har hunnit slänga i mig lite middag. Sitter och lyssnar på lite musik och bara chillar i min nya tröja som jag köpte inne på killavdelningen på hm i mycket större storlek än vad som behövdes. Slänger upp en bild på min shopping också. Vi hörs vännusar. Ciaoo.
/Frida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0