Did you see the way he looked at me?

Hej! Även idag tar jag faktiskt initiativet att blogga! Wow. Det här kanske är rekord?!
I alla fall, har ni haft en trevlig förmiddag? Inte jag... Har haft otroligt tråkigt och bara varit sur på alla. Försökt roa mig med en massa grejer men INGENTING är kul. Suck. Filmen jag såg igår var faktiskt rätt så bra tycker jag, så ni som inte har sett den.. Ni kanske ska ta tag i det. Hmmm vad mer finns det för kul jag kan berätta om? Ingenting direkt. Ska bara sitta här i soffan hela dagen och filosofera. Kanske tagga lite inför mellon ikväll. Ulrik Munther är väl med eller hur? Inte direkt min smak men förhoppningsvis blir det bättre än förra veckan! ..Sean banan? Kom igen liksom.. Och vad är grejen med att Björn Ranelid ska vara med i år?! Alltså det går bara utför. Fy.
Tänkte jag skulle passa på och visa det jag köpte igår nu då! Det blev dessa två tröjor, nagellacket och även en scarf som blev väldigt svår att få med på bild utan att det såg ut som bara en stor svart hög. Ni får nog se mig i den ofta framöver i alla fall. Älskar den.
/Hanna.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0