Champion - Chris Brown

Lyckades aldrig riktigt somna ordentligt igår kväll. Har så jäkla ont i min svanskota, men jag har ingen anning om varför... Jag har inte ramlat eller nånting liknande på sistonde. Men i torsdags morse så började jag få on i svanskotan och det har bara blivit värre. Så fort jag rör på mig känns det som om nån sparkar mig rakt på svanskotan. Ni vet när man var uyngre och gungade och så hoppade man av gungan och landade rakt på rumpan? Så känns det bara jag går. Så fort jag rör på mig ser jag ut som en gammal gubbe som har brutit höften. Så kunde då inte somna igår, men när jag väl gjorde det så vaknade jag upp så fort jag rörde på mig för att det gjorde ont. Så är ganska trött idag. Fast får ta och rycka upp mig för Morbror med familj kommer hit runt 3, och jag ska laga miggidag så. Men först så ska jag ta och baka så ska ta och hoppa ner till köket! / Alice
Old fave!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0