15 bast peps.

Hallådär peppsisoossar. Är skita taggad på livet osv osv. Är jävligt glad iaf. Har haft en jätte fin dag tillsammans med alla mina nära och kära. Har fått massor med gratulationer på olika håll, tack oerhört mycket! Ni är så fina allesammans och jag älskar er. Har fått massa blandade och fina presenter och är jätte nöjd med allt. Emma har just vart här också, hon ville träffa mig en kort stund och ge mig en present osv. Hon är så snäll hon, min fina. Jag pratar även med Hanna och Alice och planerar inför morgondagen! Häng på Arlanda är bokat och fyfan va jag är taggad. Nu jeefflar ska vi visa 1D välkommen till Sverige!!! Har väl inte så mycket mer att meddela. Tack för en underbar dag! Nu får jag förfan köpa energidryck, cykla utan hjälm, köra moppe och jag är för17 byxmyndig. Ta det inte fel, men vi hörs vänner. Ha de jävligt gött!
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0