1 februari 2011

God morgon! Skulle typ ha varit i skolan nu men njae. Somnade inte försen 3 inatt och sen vaknade jag 5 igen, igen höjdare direkt. Försökte kravla mig upp för att ta en dusch och hasa mig vidare mot skolan men kom typ halvvägs till badrummet och sen typ dog jag. Så kände att skulle nog inte pala en dag i skolan med bara 2 timmars sömn i baggaget..
Så nu sitter jag här, har faktiskt lyckats att förflytta mig från mitt rum till soffan för att kolla på nån film.
Hoppas att ni har en bättre dag än jag troligen kommer ha eftersom jag knappt kan se rakt för att jag är så trött..
Åhhh minnen, seriöst bölar snart här. Precis 4 månader sen imorgon. Gud vill tillbaka till den helgen, så jävla underbart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0