Loving isn't easy but it sure is fun

Tjosan! Igårkväll blev lyckat, tycker jag. Jag förväntade mig i och för sig inget annat i det goda sällskapet. Mådde dock extremt illa. Trodde det skulle förstöra kvällen, men det gjorde det faktiskt inte. Somnade dock inte förrän runt 4-tiden. Äsch. Det är en förbättring sedan natten till igår i alla fall. Jag dygnade! Känner mig lite cool, eftersom jag aldrig klarat det förut, men samtidigt var det inte under trevliga omständigheter. Nåja.
Idag har jag bara suttit hemma och klickat runt på lite olika sidor. Jag letar nämligen efter nya träningsskor. Det finns ju hur mycket olika typer som helst, men har inte riktigt hittat det fulländade paret än. Ska åka en sväng till Stockholm imorgon, så jag tittar nog i några idrottsbutiker där också.
För övrigt så fick jag brev från Posten, som meddelade att ett paket fanns att hämta där. Det bara måste vara mina armband. Har längtat efter att de ska komma. Måste tvinga pappa att hämta dem efter jobbet imorgon! Å, så spännande.
Nu väntar en kväll framför Gossip girl och sedan Project Runway senare ikväll. Mys! /Hanna
Mörk bild från igårkväll, tagen av Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0