Vi flyger högt.


En bild på mig och Helen, som har NADA, NULL, ZERO med detta att göra > utfyllnad !

Hej, hej på dig. Är du en kille eller en tjej? Ok, skoja. MEN HEJSAN. Vaknade alldeles för sent imorse. Somnade nämnligen väldiiiigt sent inatt. Närmare 5, vilket gjorde att jag vaknade upp närmare två. Fy, känner mig hemsk. Tog iallafall en lååååång frukost med sällskap av min bok, i tankarna om att jag icke kommer kunna göra detta om en vecka. Det gjorde att den blev ännu längre, så satt där till närmare 4 tiden. Fick då besök av min morbror&tjej, som jag förövrigt trodde skulle dyka upp igår men jag var tydligen heeeelt ute och cyklade, som min moder uttryckte det. MEN iallafall, så grillade vi tillsammans och sådär. Det var FINT, det. Nu på kvällen har jag haft ryggläge i soffan framför OS. Kollade på handbollsmatchen där Norge tog hem guld. Kände mig lite stolt, som 25 % norsk. Och överhuvudtaget, vad har hänt med mig? Bloggade jag nyss om sport, HERRE MIN SKAPARE. Men iallafall, imorgon bär det av hemmåt igen. På måndag ska jag träffa klubben, I think. Och sedan på kvällen ska vi hem till Habba & fira Lisa. LÄNGTAR EFTER DESSA FILURER SKA NI VETA. Men näää, nu ska jag läsa min bokis. Nörd på G, jaoootjaooo. Hejdååååååååååååååååååååå :))))))))))))))))))))))).
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0