Trololololololooool


Heeeeeeeeej! Vaknade tidigt imorse. Blev väckt, alltså. Sen åkte vi ut hit, där jag befinner mig just nu. Har typ packat upp, ätit lite, hjälp mamma, hämtat min kusin&faster, handlat, solat och lite sådär. Har bara tagit det lugnt, liksom. Imorgon är en bad&sol dag inplanerad, om vädret tillåter. Står att det ska regna, men vi får väl se. Ber till er där uppe att solen är framme imorgon, för jag måste verkligen få lite färg på min likbleka hy. OCH BTW, ett stort grattis till min Elinus som fyller 16 idag. Älskar dig! Hon fyller den nionde, alltså. Klockan är ju liksom över ett. Jupppsss. NU ska jag nog släcka snart, satteeeeeeeeee. HEJDÅ.
/Frida

Kommentarer
Postat av: Elin Skantz

TACK ÄLSKLING! Älskar dig med! Miss you❤

2012-08-09 @ 00:53:25
URL: http://Http://ohhipster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0