Torsdag kan gå och ta sig!

Hej jag heter Alice och så här vacker är jag!
9 veckor och 5 dagar av sommarlovet har gått, bara 2 dagar kvar, knappt. Jajämen påtorsdag händer, det ingen vill ska hände men det gör det och allt blir som vanligt igen med alla jävla läxor och prov och irreterande lärare.
Nej fyfan, skolångesten är högoch bara nän nämner gymnasievalet blir jag galen och vill sätta mig i ett hörn och
gråta, vill verkligen inte!
Asså nian, gud fyfan är fortfrande 10 om du frågar mig, vill inte. Skönt att vara äldst på skolan osv men alla dessa pluttar som går omkring och tror att de äger skolan med deras trashiga 3 år gamla gina tricot tröjor och bara ett par halft genomskinliga tights så arslet hänger ut.
Nu ska jag sluta gnälla och fastna framför tumblr med musik i öronen några timmar, byeeeee! /Alice

Kommentarer
Postat av: Ällen

HAHA men eller hur? Jag orkar inte. Låt mig vara. HELLRE DÖR JAG

2012-08-14 @ 17:16:50
URL: http://partner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0