Take these broken wings and learn to fly

Lördag, 11 augusti, kl 16:29.
Jag sitter just nu och lyssnar på regnet som smattrar mot fönstren. Det kan nog vara ett av de bästa ljuden jag vet, ifall ni råkar vara intresserade.
Förutom att ha suttit här så har jag inte gjort mycket idag. Sanerat mitt rum litegrann, lyssnat på musik och räknat matte. Måste försöka höja mig i matte den här terminen, så jag har faktiskt räknat en del under sommaren. Ni måste tycka att jag är världens tönt (I don't blame ya), men jag kan försvara mig med att säga att för att nå mina mål och drömmar så är det högst nödvändigt att jag tar tag i detta. Matte har aldrig varit min starka sida.
Tittade även lite på OS imorse. Jag har inte varit särskilt intresserad, egentligen. Har bara sett 100m och 200m då Bolt sprang, en av USAs basketmatcher (av ren tristess) och nu imorse såg jag simhoppet. Det var faktiskt mycket intressant. Killar i mini-badbyxor. I vanliga fall vore det ett big no no, men när vi pratar magrutor och v-linjer så är det ok. Nu ska jag i alla fall röra på mig lite. Springa en runda och sedan mumsa lite på härliga bär som farmor kom över med. Namaste /Hanna
Thomas Daley, GBR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0