I'm gonna drink my tears tonight

Hej på er! Idag är inte vilken torsdag som helst... Ikväll är det Gaga. Suck. Sitter hemma och känner mig alldeles misslyckad. Varför är jag inte på väg till Globen just nu?! Min tradition är bruten. Har varit trogen och gått varenda gång hon varit här... Fram till nu. Usch vilken svikare jag är... Men nu är det så här det är.
Kan passa på att berätta att igår var jag nere på Statsteatern och fick mina mått tagna, eftersom de ska sy klänningar och andra plagg som jag ska bära i musikalen. Det var mycket spännande! Fick även en liten rundtur. Såg logerna, kostymförrådet, administrationsavdelningen och perukmakarens lilla hörna. Snart är det väl däromkring jag kommer att hänga tisdagar, onsdagar samt hela lördagarna. Det gör inte mig någonting!
Resten av gårdagen har jag för mig att Frida berättade om igårkväll, så vi kanske ska gå vidare till idag, torsdag, innan det blir ett alldeles för maffigt inlägg.
Jag har chockerande nog varit i skolan idag. Bara tre lektioner, men dagen kändes ändå hur lång som helst. Är alldeles slutkörd nu. Tur att det vankas helg! Och det vankas även September. Jösses! Snart är det höst. 2012 blåser verkligen förbi, tycker ni inte? Men vi ska inte gå in något djupare på det, för det slutar ändå bara med att jag börjar grina och inser att det är mindre än ett år kvar av högstadiet. Jag tackar för mig nu! /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0