Nobody's perfect.

Vaknade alldeles för sent imorse med tanke på att skolan börjar imorgon. Hoppade direkt i badet och låg där nån timme. Åt sedan frukost, och började laga middag till familjen. Pastasallad fick det bli. Efter det åkte vi hem till min moster som fyllde år förra veckan, så vi firade henne och så. Har precis kommit ut ur duschen. Och ja, jag vet att jag duschade imorse, men behövde få tänka lite. Och då funkar alltid duschen bäst. Sitter förtillfället och kommer på mer och mer dåliga saker med att skolan börjar. Vill verkligen inte. Börjar typ gråta av bara tanken på det. Vill inte, vill inte, vill inte. Btw så angående din kommenterar Elin, JAG SAKNAR DIG MED! Och angående bilden är nedan, Jag är ful. Och nu ska jag sova. Hejdå.

/Frida


Kommentarer
Postat av: Ällen

FINA FRIDA! Åh, lycka till i skolan.

2012-08-16 @ 08:38:12
URL: http://partner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0