My Best Is Never Enough

Grattis Elin!!!!!!!  
Tjenare, gåragen spenderades ute i fagerviken där la familia har stuga. F&f och Linda, var där och eftersom det bara var jag, pappa och edvin hemma så var det vi som åkte dit.
Kom dit runt 2, fixade mat och satte oss sedan i båten och åkte ut till lilbarrön där vi badade och grillade korv och tog vara på solen. Mysigt var det. Kom sedan tillbaka till stugan runt 8 då vi satte oss och spelade kort.
Kom hem runt 10 nån gång igen och var helt dödstrött, kikade runt lite på twitter och sedan la jag mig i sängen och läste min bok. 
Nu är det torsdag och det är Elins födelsedag!! Grattis gumman! 
Har inte så mycket jag ska göra idag, eller ja snarare har jag ingenting att göra idag men får väl hitta på nånting! /Alice

Kommentarer
Postat av: Elin Skantz

Tack älskling <3

2012-08-10 @ 18:42:21
URL: http://ohhipster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0