Lördag

Snor bild från Emma, för jag har inga! 
 Var ett tag sen! Men har ju varit på Åland med världens härligaste klass. Asså ni fattar inte hue myckt ni betyder för mig! Gud älskar er med hela mitt hjärta. Liten kärleksförklaring där också, men så ligger det till. 
Hade några underbara dagar på Åland med allihopa. Mys, god mat, härligt sällskap. Om bara vädret hade varit på topp, men det gjorde inte så mycket. Vi kom på grunderna till vårshowen, hann till och med börja med ev av danserna. 
Vi tog en liten trip in till Mariehamn där vi strosade runt i nån timma sådär.
Vi badade i det iskalla havet, stod på ett ben så länge att vi fick ont i fötterna, åt mängder, grillade marshmallows, myste 28 pers i en stuga som var gjord för 6 st. Men ud så härligt det var. 
När vi kom hem möttes jag av en gosig kram av mamma och chokladpuddig i kylen. 
Fixade om mitt rum så nu har jag dubbelsäng, och hur jäkla skönt är inte det, visst den kanske tar upp halva mitt rum men vafan! Skönt är det! Sov som en stock inatt och har inte gjort ett piss sen dess men ska väl hoppa in i dushen snart eftersom jag ska träffa mamma inne i stan 6 då vi ska kolla på den nya batman, the dark knight rises. Asfgjkl hej taggad brud! 
Nej men nu ska jag ta en långa jävla dush och vakna på riktigt. /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0