Kör man bara ner I dike, du ska få min gamla cykel när jag dör.


HEMSK bild på mig, men Lisus är fin!
Ojoj, jävlar vilket rull det är här. Vågade nästan inte störa för att det var så sjukt mycket som pågick samtidigt. Herregud vad många som bloggar. Ok, ska sluta. Jag är så humoristiskt, jag vet. Daaaagen har jag spenderat med Lisa. Vi köpte färg på stan, vilket för den delen även var det pinsamaste jag gjort i mitt liv och sedan promenerade vi hem till mig. Vi stötte även på Emma & Evelina på vägen hem, så vi fastnade nästan en timme pratandes. Det var så länge sen vi sågs, så det var jätte härligt. Sen fortsatte vi hem till mig där vi slog oss ner för att måla om min bikeis. Efter cirkus 5 timmar av hårt jobb blev den klar. Phew, haha. Det var riktigt hårt där i slutet, men mysigt hade vi det. Vi både åt middag & fikade där ute. Min lisus är fin, hon! Har väl egentligen ingenting mer intressant att meddela. Skulla ha moveat mitt ass till grönan imorgon, men det vankas regn så jag förblir nog hemma. Vi får helt enkelt höras då.
Emma kommer hem imorgon också, SAKNAR HENNE OK!? Hejdå.
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0