I'll never talk again, oh boy you've left me speechless

Hej. Idag är ingen vanlig dag, ska ni veta. Det är inte bara den 5 Augusti. Det är även Lisas födelsedag! Vill därför börja med att gratulera henne ännu en gång på 15-års dagen. Ha en tokbra dag, Lisa!
Med det sagt så kan jag gå vidare in på mina små planer. Morfar kom hit på frukost imorse. Det var faktiskt väldigt mysigt. Tror det ska bli min nya grej att bjuda in folk på frukost! Han åkte igen för en stund sedan och nu funderar jag på om jag ska dra med mig lilla familjen för att ta ett dopp. Det är sista dagen hemma hos mamma idag. Ikväll bär det av mot faderns boning. Ska äta middag med Åsa och pappa. Kanske se någon film med dem... Eller så stänger jag in mig på rummet och ugglar hela kvällen. Vi får se.
Annars har jag inte mycket att meddela. Mina sommarlovsplaner är i princip avklarade nu, så det blir mest att sitta hemma eller några mindre aktiviteter. Ska försöka få pappa att sponsra lite garderobstillskott nu när jag kommer dit också. Och just det! Mina Marc by Marc Jacobs armband kommer nog snart. Gud vad jag längtar. Nästan som en liten 6-åring som räknar ner till julafton redan i november.
Nu ska jag hur som helst gå och byta om och sedan försöka släpa iväg familjen, trots att vädret ser lite halvkritiskt ut. Au revoir /Hanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0