I Took This In Paris

 
Endaste och lätt vackraste bilden från igår! Sorry, not sorry för at jag lägger upp den men det var i brist på bilder!
Vet inte varför men fick världens blogglust helt plötsligt, out of the blueeee!
Men kan ta och berätta om gårdagen eftersom ingen av mina fellow bloggers har gjort det!
Men vakande av alarmet och det var segt att komma upp, herregud... Men jag kom upp och satte mig på en buss in till stan för att träffa klubben. Vi knallade runt på stan ett bra tag, käkade på jalla, smög sedan iväg och köpte present till Lisa. Charlie kom sedan och gjorde klubben hel, eller inte riktigt Lisa L, får jag väl kalla na kom inte och förenade klubben. Men vi klarade oss iallafall och sedan försvann hälften och det vart dags för en paus på McDonalds, glass och cola vart det.
Förflyttade oss sedan med ont i fötterna för att köpa blommor och sedan hoppa på en buss ut till Ramsta, till Hanna.
Där vart det prat och skratt i massor med god mat att toppa allt med!
kvällen kom tyvärr sedan till ett slut och pappa kom och hämtade mig, var dock dödstrött och somnade nästan direkt när jag satte mig i bilen.
Ja, så hade en super dag, och det var härligt att träffa alla igen, så tack för dagen! /Alice

Kommentarer
Postat av: Ällen

Men tack själv önskar den otroligt smäckra individen till höger. Känns skönt att jag aldrig behöver se mig själv :-))))

2012-08-15 @ 11:07:13
URL: http://partner.devote.se
Postat av: MOOOAA!!

HAHAHAHHAHAHAHAHAH CHARMIG BILD!!!!!!

2012-08-15 @ 14:02:03
URL: http://moachristinas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0